עלייה במיחזור הבקבוקים ביישובים החרדיים

    אתר קול חי No Comments on עלייה במיחזור הבקבוקים ביישובים החרדיים
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאגיד המחזור "אלה" העוסק בהטמעת חשיבות המיחזור בקרב האוכלוסיה, מציין בסיפוק רב את סיום הרבעון הראשון לשנת 2015. הפעילות אשר זכתה לחשיפה רבה במגזר החרדי התמקדה בנושא "בל תשליך" שהחדיר למודעות את חשיבות מיחזור הבקבוקים והפיכתם למוצרים שימושיים.

    לדברי התאגיד, אחוז המיחזור ברבעון האחרון עלה בצורה משמעותית ביחס לשנים קודמות. התוצאה ניכרת במגזר הכללי אך גם במגזר החרדי שהפתיע עם המודעות והחשיבות שמקנה לנושא המיחזור.

    בדוחות לציבור מבשר התאגיד כי הישובים החרדיים הגדילו את אחוזי המיחזור של בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים ב 6.3% ברבעון הראשון של 2015 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. תושבי הישובים החרדים הממחזרים ביותר מחזרו בממוצע 3.5 בקבוקים כל אחד במהלך הרבעון הראשון של 2015.

    תחום המיחזור במגזר החרדי מתפתח מאד בשנים האחרונות, הידיעה כי בקבוקי הפלסטיק יכולים להפוך למוצרים שימושיים, מחלחלת לתודעת הציבור אשר מגיב לנושא באהדה רבה.

    את הטמעת המיחזור בציבור החרדי עושה במסירות ובדרך ראויה לציון תאגיד המיחזור אל"ה, המשקיע מאמצים ואמצעים רבים בקמפיין פרסומי והסברתי בכלי המדיה החרדיים, והכל על מנת להביא אותנו ואת ילדינו לחשיבה ארוכת טווח ולהבנה כי איסור "בל תשחית" נוגע גם לנושא זה .

    במהלך הרבעון הראשון של שנת 2015 העלה התאגיד קמפיין חדש "בקבוקים לא נופלים בפח רק במחזורית". הפעילות המוצלחת נערכה בשת"פ עם "הקול הבא" של רדיו קול חי, תחנת רדיו של הציבור החרדי.

    מיחזור2

    מיחזורית תקין

    מיחזור1



    0 תגובות